Moi Drodzy,
jakkolwiek by to brzmialo, potrzebuje mezczyzny z wiertarka - dodam - który w dodatku potrafi sie nia poslugiwac;)
Przyszla jesien, prawie zima, kupilam sobie wieszak do mojego nowego mieszkanka i niejak sie nie trzyma on na gwozdziu (nie mówiac o tasmie;) - zartuje...)
Po prostu trzeba go przytwierdzic do sciany, najlepiej "jakimis hakami, które na pewno Pani ma w domu" - jak powiedzial Pan sprzedawca. Otóz nie mam i nie mam tez pojecia co z tym fantem zrobic...
Czy znajde tu Pana chetnego do pomocy? Naprawde chodzi mi tylko o przykrecenie wieszaka. W zamian oferuje... nalesniki...? :)
Prosze o odp na priv, jesli laska... :)


[Ewa Woźnica, "Kobieta potrzebuje mężczyzny z wiertarką", wątek na forum Goldenline.pl. Zgłosił się podobno pan Tomasz Serwański, konsultant systemów Unix] {Podziękowania za podesłanie cytatu zechce przyjąć Plejeru. Podziękowania za regularną lekturę i podsyłanie materiałów z okazji setnego posta "tekstowego" zechcą przyjąć wszyscy pozostali czytelnicy Op.cit. - przyp. GW}

0 Response to "C Naprawdę chodzi mi tylko o przykręcenie wieszaka"