- Takich sytuacji będzie coraz więcej - prognozuje Sylwester Pawłowski, poseł Sejmowej Komisji Polityki Społecznej i Rodziny. - Wszystko przez biedę i bezrobocie. Od 2005r. nie uległy zmianie progi dochodowe do przyznawania zasiłków, pensje też nie rosną proporcjonalnie do wydatków. Dzieci są wrażliwe i dlatego włączają się w poszukiwanie pracy dla rodziców. Chcą pomóc, jak tylko potrafią.

10-latka pisze do premiera Tuska:

Dzień dobry. Mam na imię Natalia. Mam 10 lat. Moja mama od roku nie może znaleźć pracy. Możecie jej pomóc? Mieszkamy w Łodzi. Moja mama jest nauczycielem matematyki i uczy się, aby być nauczycielem maluchów. Mój tata od 7 lat z nami nie mieszka(...).Moja mamusia się stara szukać pracy, ale jej nie wychodzi. Może Wam coś się uda.
Natalia

Kancelaria premiera do 10 -latki:

Droga Pani!
My nie pośredniczymy w szukaniu pracy. Proszę poszukać na stronach www.praca.gov.pl.
Kancelaria Premiera


za: praca.wp.pl

4 Response to "CCCXXVI Szukasz pracy? Pisz do Donalda!"

  1. Uś♥ka says:

    http://mrsulcia123.blogspot.com/

  2. Hello,
    Many look to Catholicism for inspired direction in a troubled world. I wrote considerably about the world of Christendom on my blog site, Curtis On The News. I believe you will find the January, 2012 posting, 'They Are Not Fitly United' interesting. Please feel free to comment on it if you wish. You might relate to the cartoon on the blog post. Thank you for sharing your insights and thoughts on your blog.

  3. Pozdrawiając Ciebie z Królestwa Syneloi życzę Tobie by każdy dzień był Twoim świętem.