Michelle Thompson, samotna matka, cierpiąca na syndrom uporczywego podniecenia seksualnego, dzięki któremu osiąga 300 orgazmów dziennie, znalazła w końcu mężczyznę, który będzie w stanie ją zaspokoić - informuje "News of the World".
43-latka przez wiele lat była przekonana, że już nigdy nie spotka mężczyzny swojego życia. Po prostu była zbyt wymagająca w stosunku do swoich byłych partnerów.
Obecnie kobieta jest w związku z 32-letnim sąsiadem, Andrew Carr’em, który jest w stanie kochać się nawet dziesięć razy dziennie ze swoją kobietą.
- Andrew zmienił moje życie. Już nie muszę szukać lekarstwa na moje liczne orgazmy. Znalazłam je – mówi podekscytowana Michelle.
- Zdaję sobie sprawę z tego, że powinnam być szczęśliwa mając tyle orgazmów. Wiele kobiet nigdy nie doświadczyło tej rozkoszy. Ale ta przypadłość zrujnowała moje uczuciowe życie - opowiada 43-latka.
Kobieta opowiada, że większość mężczyzn z którymi się spotykała myślało o sobie w kategoriach "ogier", jednak po pewnym czasie ich pewność siebie znikała.
- On może to robić 24 godziny na dobę. Regularnie biegam do niego do domu i uprawiamy namiętny seks. Długo szukałam kogoś podobnego do Andrew, teraz czuje się jakbym była w niebie - przekonuje Michelle.


[za: onet.pl]

0 Response to "CCLXI 300 orgazmów dziennie (z sąsiadem)"